Każda firma, która zgłasza się do Programu przechodzi pełny proces badania satysfakcji, realizowany wśród Klientów firmy. Oznacza to, że Godło „Firma Przyjazna Klientowi“ przyznają firmie jej Klienci, na podstawie rzetelnego badania, realizowanego przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.
 
Specjaliści Fundacji przyznali, iż badanie pokazało, iż istnieje wyraźna relacja między jakością obsługi klienta a dochodowością. Kiedy polepsza się jakość relacji z klientem, poprawiają się również wyniki finansowe firmy – zarówno jeśli chodzi o przychody, jak i zysk netto. 
 
Celem Programu „Firma Przyjazna Klientowi“ jest poprawa stanu polskiej gospodarki poprzez promowanie wysokich standardów obsługi Klienta i tym samym zwiększanie dochodowości firm.

Zostaw nam swój adres e-mail, a będziemy Ci wysyłać informacje o nowościach, specjalnych ofertach, akcjach i konkursach!