Wśród gości konferencji znaleźli się projektanci czołowych agencji interaktywnych z kraju (Ars Thanea) oraz Hello Monday i UNIT9 z Kopenhagi i Londynu (wielokrotnie nagradzanych w konkursach), a także twórcy kostki do gry DICE+, czyli pierwszego polskiego produktu, który sprzedaje się na całym świecie w sklepach AppStore. Niezwykle inspirujące okazało się wystąpienie Piotra Baczyńskiego z agencji interaktywnej Esencja Studio, który przy wsparciu szwajcarskiego anioła biznesu powołał do życia spółkę Immersion – pierwszego polskiego producenta oprogramowania na gogle Oculus Rift. Baczyński przekonywał, że Oculus Rift i wirtualna rzeczywistość zrewolucjonizuje nie tylko świat gier komputerowych, ale i inne gałęzie biznesu. "Skorzystać na tej technologii może również sektor deweloperski i turystyczny, ale pomysłów na jej wykorzystanie mamy znacznie więcej" — zapewniał twórca Immersion.

Zostaw nam swój adres e-mail, a będziemy Ci wysyłać informacje o nowościach, specjalnych ofertach, akcjach i konkursach!